جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲
آخرین ها از کیش
خانه » هتل کیش » هتل های 5 ستاره کیش » هتل پارس شایان یکی از هتل های منحصر به فرد کیش

هتل پارس شایان یکی از هتل های منحصر به فرد کیش

عکس های هتل پارس شایان کیش 2

نمای بیرونی هتل پارس شایان

هتل پارس شایان یکی از هتل های زنجیزه ای گروه هتل سازی پارس می باشد این هتل در زمینی به مساحت ۵۵۰۰۰ متر مربع و با ۱۹۵ اتاق یکی از بهترین و بزرگترین هتل های کیش است.

از نقاط قوت این هتل می توان به نزدیکی این هتل به مجموعه های تجاری و گردشگری کیش اشاره کرد. هتل پارس شایان دارای سوئیت ها و اتاق های متفاوتی است که می توان به ؛ سوئیتهای معمولی و ساحلی و اتاق های رو به دریا و رویال سوئیت دو خوابه دوبلکس ۲۲۰ متری و رویال سوئیت یک خوابه ۱۲۰ متری اشاره کرد .

عکس های هتل پارس شایان کیش 2

نمایی داخلی هتل پارس شایان

از امکانات مهم این هتل می توان به کافی شاپ بسیار مجهز ، رستوران هایی با انواع غذاهای ایرانی و خارجی مانند :رستوران ایرانی شمبلیر, رستوران فرانسوی لبوک و رستوران سنتی باغ بهشت و کافی نت و گیم نت مجهز و پیشرفته , سالن بیلیلارد شیک و استخر سر باز اشاره کرد.اگر شما بدنبال هتلی هستید که نزدیک مراکز خرید و گردشگری باشد ما به شما هتل پارس در کیش را پیشنهاد می کنیم.

عکس های هتل پارس شایان کیش 3

نمایی بیرونی هتل در شب

عکس های هتل پارس شایان کیش 4

راهروهای هتل پارس شایان

عکس های هتل پارس شایان کیش 5

اتاق های هتل شایان

درباره‌ی rezbba

۱۵ نظر

1. با سلام من و همسرم از تاریخ ۵ تا ۸ بهمن در هتل بسیار عالی شایان اقامت داشتیم وضعیت اتاق ما خیلی مناسب بود البته نور اتاق ها کم بود صبحانه حرف نداشت ، از رستوران غذا نخوردیم ، بر خورد پرسنل کافی شاپ بد بود ، چایخونه سنتی عالی بود و در کل از هتل راضی بودیم

2. سلام من تنها مشکلی که داشتم در این هتل ۱ خانمی که در پذیرش بود و اینکه من برای گرفتن ۱ شب اتاق خودمو کشتم تا رزرو کردن وگرنه واقعا هتل خوبی بود اتاق های سر تاسر ارامش ولی غذای کاملا مزخرف و بد مزه و بد شکل مخصوصاکه من خودم سر اشپز هستم به غذاشون ۱ هم بدم زیاده ولی من چون کارم همش در جزیره است هتل شایان و پیشنهاد میکنم اما رستورانش را اصلا اصلا اصلا راستی ایران به این بزرگی و این همه شهر چرا همه کلید کردید به کیش بابا برید شهر های دیگه انقدر هم کیش و با اومدنتون شلوغ نکنید افرین

3. من و افشین به مدت ۳ شب و ۳روز از تاریخ ۶بهمن۹۱ تا۹بهمن ۹۱ در این هتل اقامت داشتیم درطبقه سوم ضلع شرقی که تازه باز سازی شده بود اتاق ما رو به دریا بود و وقتی از بالکن به بیرون نگاه میکردی منظره واقعا بی نظیری بود نظافت اتاق هر روز انجام میشد حتی یک روز که ما درخواست نکرده بودیم خودشون زنگ زدند و گفتند که اگر لازم هست اتاقتونو نظافت کنیم. ما فقط از صبحانه هتل استفاده میکردیم که عالی نه ولی خوب بود موقعیت این هتل عالیه هم به دریا و اسکله تفریحی خیلی نزدیکه شاید ۲۰۰ متر هم به بازارهای مثل ونوس زیتون مرکز تجاری پردیس ۱و۲ پانیذ اینها رو میشه پیاده رفت نسبت به هتل های مثل داریوش و مارینا پارک و… موقعیت مکانی خیلی بهتری داره

4. من به اتفاق خانوادهام دو اتاق رو به دریا وجزیره از ۱۰/۱۱تا ۱۳/۱۱ در هتل شایان گرفته بودیم همه چیز هتل جز ناهارش عالی بود مخصوصا بالکن بزرگ ودید دریا موقعیت دسترسی به دریا و بازار ومحل کرایه دوچرخه در وقت صرفه جوئی میکند فست فود توتی فروتی در نزدیکی اسکله کیفیت خوبی دارد وخانه اسپاگتی درزیر هتل پارمیس در سفر دوباره حتما هتل شایان را انتخاب میکنم

5. من در این هتل در تاریخ ۱۹تا۲۲ بهمن ۹۱ به همراه پدر و مادر و برادرم اقامت داشتیم. هتل بازسازی شده ولی هنوز کامل نشده. برخورد پرسنل خوب بود
    چک این و چک اوت هتل باکمی تاخیر انجام می شد.
    سرعت اسانسورهاکمی پایین بود.
    صبحانه هتل عالی بود و کامل انواع پنیر رزیمی خامه ای ساده کره مربا عسل حلواشکری ماست سالادمیوه اب پرتقال شیر سردوگرم چای نسکافه نیمرواملت پوره سیب زمینی سوسیس بندری و ساده قارچ وسیبزمینی خوراک لوبیا عدسی کیک و ۳ مدل نان…که باخوردن صبحانه دیگر نیازی به ناهار نداشتیم
    رستوران هتل برای ناهار به صورت بوفه نفری ۳۵تومان بود که البته ما استفاده نکردیم
    ازلحاظ نظافت عالی بود و هرچی برای اتاق لازم داشتیم فوری در اختیارمان می گذاشتند
    یخچال هتل ما ساعت ۱۲ شب دچار مشکل شد که تا تماس گرفتیم ۵ دقیقه ای امدند
    اتاق ما ۳تخته دوبلکس در طبقه ۴ بود و بالکن بزرگ و دلباری داشت و۳ کمد با جای لباس بسیار داشت وسرویس بهداشتی بزرگی داشت البته نور اتاق کم بود.
    هتل جنگ شبانه هم داشت که یک سانس رایگان و یک سانس با هزینه بود.
    نزدیکی به دریا مهمترین چیز برای ما بود و اسکله تفریحی بلیط هر چیزی را می توانستیم تهیه کنیم(چتر پاراسل-بنانا-شاتل-جت اسکی قایق تفریحی و…..)وهمچنین دوچرخه سواری در ساحل
    رستوران ساحلی توتی فروتی هم بود.
    عیبی که وجود داشت این بود که استخر هتل قابل استفاده نبود که در مقایسه با هتلهای ۵ ستاره دیگر مثل شایگان که استخر و سونا وجکوزی داردکمبود حساب می شد .
    نزدیکترین مراکز خرید به هتل به ترتیب:زیتون هایپر مارکت مجتمع تجاری کیش پانیذ و پردیس ۱و۲بودندکه زیتون وپانیذ قیمتها مناسبتر ولی مجتمع تجاری و پردیسها شیکتر و نمایندگیها و برندها را داشتند.
    در کل به علت ارامش هتل و ساحل و امکانات تفریحی و دریایی من این هتل را توصیه می کنم و خودم هم اگر دوباره بیایم همین هتل راانتخاب می کنم چون ارامش و ساحل را دوست دارم.
    در پایان از مدیریت و پرسنل هتل تشکر می کنم و امیدوارم تا دفعه بعد نقایص هتل برطرف شود.

6. ما خانواده سه نفری، چند روز پیش هتل شایان بودیم. بازسازی غیر از محوطه پشت ساختمان تقریبا تمام شده. اتاق ما دوبلکس ۴ نفره بود و بسیار تمیز با نور و ویو رو به دریا. فقط کسایی که بچه پایین تر از ۶ سال دارین حواستون باشه، چون بچه ها تو اتاقای دوبلکس همش دوست دارن بالا پایین برن.
    برخورد کارکنان خیلی خوب بود.
    نزدیکی هتل به اسکله و امکانات تفریحی خیلی خوبه و یکی از مزیتهای این هتله.
    صبحانه هتل خوب بود اما عالی نبود. من که ۲ سال پیش هتل شایگان رفته بودم به نظرم منوی صبحانه ی کاملتری داشت.برای مثال میوه های سالاد میوه هتل شایان به نظرمونده می اومد. بیشترش هم سیب قرمز بود. موزهاشم له و سیاه شده بودن و هر بار که من سر صبحانه رسیدم، ظرفش تقریبا خالی بود.
    ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه داشت، زود اومدن دنبالمون ما ساعت ۱ رسیدیم هتل و به هتل که رسیدیم، یک ساعتی طول کشید تا اتاقمون رو تحویل دادن و همون سر ۲ تحویل داده شد.
    در این حین کافی شاپش رفتیم، کلی طول کشید تا کسی بیاد. اما روزای دیگه وساعتای دیگه کافی شاپش خوب بود.
    برنامه تاتر موزیکال خود هتل، خنده دار بود. مسخره بازی زیاد داشت ولی خوب خوب بود ومن پیشنهاد میکنم برید.

7. هتل عالی بود از همه نظر پرسنل خیلی خوبی داره من و خانواده مهمان همیشه گی هتل شایان هستیم و واقعا راضی بودم جنگ ۱۲ تا ۳ شب عالی و یکی از بهترین برنامه های کیش. صبحانه واقعا خوبه در کل از همه نظر عالی توصیه میکنم برید به هتل شایان -ولی کاش بیشتر اونجابودم کاش…..

8. ما از نهم تا سیزدهم بهمن ۹۱ در کیش بودیم و دیشب به اصفهان برگشتیم.

این هتل به شکل زیبایی بازسازی شده و شرایط خیلی خوبی دارد. نزدیک ساحل و اسکله اصلی و به مراکز خرید به غیر از بازار مرجان بسیار نزدیک است. اتاق ها تمیز و سرویس های مربوطه نیز مناسب است. اتاق ما رو به دریا با چشم انداز زیبا و در طبقه اول بود. البته بدلیل رشد درختان جلوی هتل طبقات بالا بهتر است.
    نهار رستوران هتل بصورت بوفه و متنوع بود و صبحانه نیز همین طور. هزینه نهار زیاد است(هر نفر ۳۵ هزار تومان)ولی برای افراد با اشتهای بالا عالی است و کلا شرایط برای اضافه وزن مهیا است.
    گردشگری هتل خانم شایانفر و آقای نوروزی با رفتاری احترام آمیز زحمت زیادی برای رضایت مسافران می کشند.
    ترانسفر فرودگاهی در هر دو بار خوب و رضایت بخش است.
    ساعت برگشت ما ۹ شب بود و باید اتاق را ساعت دوازده ظهر تحویل می دادیم. برای ساعات بافی مانده از اتاق های ویلایی هتل استفاده کردیم که بسته به محل آنها چشم اندازش فرق می کند. مال ما نزدیک استخر بود و مناسب.
    کمی بوی رطوبت دارد چون تهویه آن خوب نیست. سرویس بهداشتی آن قابل قبول بود. موکت ها کمی قدیم که بیشتر فکر می کنم به نحوه استفاده مسافرین قبلی مربوط می شود( با کفش بیرون روی آن بروند و یا اشغال بریزند)
    برای اجاره دوچرخه بهتر است از جلوی هتل(رو به دریا) حدود ۱۰۰ متر به سمت ساحل مرجان(سمت راست) بروید سر یک میدان کوچک محل نسبتا بزرگی برای این کار وجود دارد با دوچرخه های زیاد و متنوع.

ایامی خوش و سفری بی خطر داشته باشید.

9. سلام من به همراه همسرم از ۲۲ تا ۲۵ بهمن در این هتل اقامت داشتیم.
    اتاق ما رو به دریا بود و از نظر نظافت عالی و خیلی خوب بود. منظره رو به دریا عالی بود.
    وسایل اتاق همه تمیز و نو بودن
    به نظر من موقعیت این هتل نسبت به تمام هتل ها بهتره
    چون هم به اسکله نزدیکه هم به مراکز خرید.
    ما غذای هتل رو امتحان نکردیم اما صبحانش عالی بود.
    پیتزای کافی شاپ هتل خوب بود اما قیمتش نسبت به توتی فروتی گرون تر بود.کیفیت توتی فروتی بهتر بود در ضمن توتی فروتی فقط شبا فست فود داره غذای عمو اکبر هم افتضااااااح بود. شاندیز صفدری هم حتما برید چون عالی بود هم غذاش هم اجرای زندش.

10. خیلی هتل خوبی است، و موقعیتش هم طوری بود که به تمام امکانات موردنیازت دسترسی داشتی، من ۵ سال قبل توی هتل داریوش اقامت داشتم و به جرأت می گویم که این هتل از لحاظ موقعیتی و برخورد پرسنل و سایر موارد از هتل داریوش بهتر است.

11. باسلام خدمت دوستان
    من و همسرم و دوتا از دوستان از ۱/۱۲/۹۱ الی ۴/۱۲/۹۱ در هتل شایان اقامت داشتیم
    اول ترانسفر فرودگاهی خوب بود و به موقع آمده بودن وماروبه هتل بردن.
    اتاق ما رو به دریا بودکه از نظر نظافت عالی و تمام وسایل نو و تمیز بود و وقتی درب پنجره اتاق را باز میکردی یک منظره زیبا از دریا و چشم انداز عالی داشت که اگرصبح زود نگاه میکردین مثل اینکه یک تابلوی نقاشی تماشا میکنید ما کاملا ازاتاق راضی بودیم ولی دوستانمان به دلیل دیر رزرو کردن هتل کلیه اتاق ها پرشده بود و مجبورشدن سوئیت ساحلی یا همان (کابانا) رزرو کنند که داخل حیات هتل بود و از نظر نظافت خوب بود ولی موکت ها کهنه تلوزیون از نوع قدیمی کمدها کهنه پتوها قدیمی بود و زیاد جالب نبودن واگر خواستید درهتل اقامت داشته باشید حتما اتاق داخل طبقات را رزرو کنید نه سوئیت های ساحلی.
    هزینه اتاق ها برای سه روز اقامت ما با بلیط رفت وبرگشت از شیراز حدود ۴۷۰۰۰۰هزارتومان شد که از دفاتر گردشگری تهیه کرده بودیم
    فضای لابی رستوران و کافی شاپ خوب بود
    صبحانه بسیارعالی بود و هر نوع غذایی که میخواستید بودازانواع پنیرها- شیر -عدسی لوبیا گرم چای قهوه نسکافه- کالباس گوشت ومرغ- سوسیس بندری- پوره سیب زمینی-شربت پرتغال وآلوبالو-ماست-کره-عسل-مربا-تخم مرغ آبپز-تخم مرغ نیمرو وغیره که زیادمیشه اگه بنویسمشوم
    رستوران هتل شایان برای نهار رفتیم که بصورت بوفه سرو می شد و مبلغ ۳۵۰۰۰هزارتومان برای هرنفر گرفتن که خوب بود بهتر از رستورانهای بیرون از هتل بود ولی عیبی که داره موزیک زنده نداره
    اشکالی که هتل داشت این بود که آسانسورها کند کار میکردن و باید زیاد صبر میکردین واشکال بعدی نداشتن استخر در هتل ۵ستاره و دوتاخانوم درقسمت گردشگری هتل بودن که یکیشون خیلی خوب راهنمایی میکردن ولی یکی دیگشون مثل طلبکارها با آدم برخورد میکردن -جنگ شبانه خوبی داشت که برای مسافرین هتل مجانی بود ولی ازساعت ۱۱ تا ۳بامداد ۲۰هزارتومان بود.
    هتل به کلیه بازارهانزدیک بود وهمچنین به اسکله تفریحی که پیاده ۲دقیقه راه بود و ما صبحها ازحیاط هتل شایان دوچرخه کرایه میکردیم و دوچرخه سواری میکردیم که خیلی خوب بود و خوش گذشت کناراسکله تفریحی کلوپ تفریحات دریایی بود که اونجا جت اسکی – شاتل – چترپاراسل وغیره بود که مااستفاده کردیم خیلی خوب بود مخصوصا چترپاراسل ، ازهمه اونها بهتر اسکوتر دریایی است که شمارو باقایق به دریا برده و بعد از آموزش شما رو بااسکوتر به وسیله آسانسور قایق شمارو به پایین میبرندوشمامیتوانید بااسکوتر به وسیله موتوری که داره گاز بدید و از روی آسانسور قایق بیاید بیرون و زیر آب رو بگردید
    زیر دریا ماهی های زیبا و مرجانهای دریایی رو ببینیدکه یه بهشت زیرآب.
    ماپارک دلفینها رفتیم که خوب بود که پکیج ۳ آنرا ازدفترگردشگری هتل تهیه کردیم که شامل باغ پرندگان- باغ خزندگان- آکواریوم-کلاسیک شو- دلفین شو- ودرآخرپرشین شو بودکه خیلی خوش گذشت
    از نظر رستورانهای کیش اصلا کیفیت خوب غذا در کیش پیدا نکنید ما رستوران دیدنیها رفتیم که اصلا خوب نبود و فقط موزیکش خوب بود – عمو اکبررفتیم که ماهی کبابیش خوب بود ولی برنجش کم بودوبومیداد. در مورد بازارها همه چیزگرون بود وهمه اجناس چینی بودند وازشهر خودمون گرونتر پس وقت خودتون ودر بازارهاتلف نکنید وبیشتر به تفریح بپردازید وامیدوارم راهنماهیهای من مفیدواقع شده باشد و زیادخسته نشده باشید و اگر رفتید کیش بهتون خوش بگذره به ما که خوش گذشت در ضمن گول راننده های تاکسی رو نخورید که به خاطر پورسانتی که از رستوران ها میگیرند مسافرین رو گول میزنند و به رستورانهایی که بدرد نمیخوره میبرن

12. با سلام من به اتفاق برادرم و یکی از دوستانم از ۲۰ تا ۲۴ بهمن در این هتل اقامت داشتیم.به نظر من همه چیز خوب بود.اتاق ما در طبقه اول رو به دریا بود که منظره بی نظیری داشت.نظافت اتاق و سرویس بهداشتی خیلی خوب بود.صبحانه خوب بود هر چند در حد هتلهای ۵* خارجی نبود.جنگ شبانه خیلی خنده دار بود توصیه می کنم حتما تشریف ببرید. گروه ما به قصد غواصی به کیش رفته بودیم به افراد علاقمند توصیه می کنم جهت dive حرفه ای و دیدن مکانهای بکر زیر اب به کلوپ غواصی کشتی یونانی مراجعه کنید(جنب کشتی یونانی) سایر کلوپها فقط خدماتی در حد غواصی تفریحی ارائه می دهند. ب امید اقامتی خوش برای شما

13. ما از تاریخ ۱/۲/۱۳۹۱تا ۵/۲/۱۳۹۱در این هتل اقامت داشتیم.اتاقهای رو به جزیره هتل نمای بسیار زیبایی دارد.برخورد کارکنان هتل فوق العاده خوب بود.نظافت اتاقهای هتل بسیارعالی وکیفیت صبحانه هتل بسیار بالا و متنوع بود.ولی من از نهار هتل چندان راضی نبودم .پلو ماهی هتل نسبت به قیمت آن اصلا به صرفه نبودو کیفیت بالایی نداشت.ولی با توجه به موقعیت هتل و مناظر زیبای اطراف آن و نزدیکی به دریا و مراکز خرید من باز هم هتل شایان را انتخاب میکنم.

14. من همراه خانواده ام از ۲۶ تا۳۰بهمن در این هتل اقامت داشتم و سعی میکنم نظراتم را منصفانه بیان کنم.

مزایا:
    ۱- ترانسفر سریع و مطلوب بود کارای استقرار در اطاق هم بدون معطلی انجام شد.
    ۲- مهمترین حسن این هتل محیط با شکوه و دیدنی ان است که به یک موزه شباهت دارد.همت وعلاقه جناب ثابت در ایجاد این فضا که قطعا با هزینه ای سنگبن انجام شده ستودنی است.
    ۳- کیفیت و تنوع غذاها در کل خوب بود.
    ۴-از برخورد کارکنان رضایت کامل داشتیم

معایب:
    ۱- مهمترین ایراد هتل اطاقهابود.ما اطاق ۳ تخته داشتیم اما انگار تمام اطاقهای هتل ۲ تخته است و تخت سوم یک مبل تخت شو بود که هم کوچک بود هم وقتی باز میشد فضای اطاق خیلی محدود میشد.نور اطاق کم بود و کهنه بودن وسایل اطاق هم مشهود بود. تهویه اطاقها هم بعضی ساعات خوب کار نمیکرد.
    ۲- ابنکه هتلی در این سطح اینترنتش رایگان نباشه یا اب معدنیش حساب بشه اصلا جالب نیس.اونم با قیمتی عجیب.اینترنت ساعتی ۵۰۰۰تومن!!!!!
    ۳- ترانسفر برگشت هم جز خدمات هتل نیس
    ۴- پیشدستی یا قاشق و چنگال تقربیا هر وعده تموم میشد و باید کلی معطل میشدیم تا دوباره بیارند.
    *****در کل یه بار اقامت در این هتل رو بخاطر فضای منحصر بفردش که قطعا در هیچ جای دنیا وجود نداره توصیه میکنم
    ******و در پایان میخوام بگم بر عکس احداث همچی هتلی که دست ودل بازی همه جاش موج مبزنه متاسفانه در مدیریت فعلی هتل بیشتر خصاصت احساس میشه.

15. با سلام
    از تاریخ ۱۷ تا۱۹ اسفند در این هتل اقامت داشتیم . و برای ۲ شب اقامت با پرواز ماهان و اتاق رو به دریا ۵۵۰ تومان پرداخت کردیم. البته برای بچه بالای ۲ سال ۳۰۰ تومان فقط بلیط هواپیما .
    کلا به نسبت هتل ۵ ستاره در ایران هتل خوبی است. دیگه نمیشه انتظار امکانات هتل ۵ ستاره کشورهای دیگر و اروپا راداشت !
    ترانسفر فرودگاهی خوب بود با توجه به اینکه پرواز ۱٫۵ تاخیر داشت ولی به موقع در فرودگ
    برخورد پرسنل خوب بود. م ادرخواست تخت بچه کردیم و کمی با تاخیر ولی تحویل داده شد.
    وسایل چوبی اتاقها به دلیل قدیمی بودن هتل قدیمی بود . متوسط بود .ولی تختها مرتب و تمیز بود.موکت و کف اتاق هم تمیز بود. به نسبت هتل داریوش سرویس بهداشتی بزرگتر و تمیزتر بود.
    صبحانه رستوران عالی و کامل بود. ما ۲ بار در خود اتاق درخواست غذا کردیم بدلیل اینکه بچه کوچک داشتیم و در اتاق راحتتر غذا خوردیم. کیفیت غذا خیلی خوب بود. ما در رستوران دیدنیها هم غذا خوردیم که غذایش خوب نبود و به دلیل اینکه موسیقی زنده داشتند (که خیلی هم خاص نبود..)
    هزینه اضافه تر گرفتند و برنج هم خارجی و خیلی بدمزه بود. ولی غذای رستوران هتل بهتر و برنج ایرانی و همراه با سوپ و باکیفیت مقبول بود. و هزینه اش هم کمتر از رستوران بیرون شد!
    خانه داری و نظافت خوب بود. و من برخورد بدی ندیدم.
    ضمنا فضای بیرون هتل و ویو اتاقها خیلی خوب بود.
    نزدیک بودن به دریا و ورزشهای آبی و پیست دوچرخه سواری و همچنین مراکز خرید از دیگر مزایای هتل است.
    ولی از معایبش قدیمی بودن لوازم چوبی اتاقها و مبل و صندلیها و صدای موسیقی بلند جنگ شبانه و رستوران سنتی محوطه که تا نیمه شب به داخل اتاقها میرسید و مخل آسایش بود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>